Anneye Dair

26 Ocak 2013 Cumartesi

Erkek olana baba kiz olana anne derim :)))

Onca zaman oldu Turkiye ye kesin donus yapali, cildirmis gibi bir kac ay her tarafa saldirmalar, gezmeler tozmalardan sonra duzenli hayatin bir kismina gecis yaptik. 4 ay oldu doneli ve 5 yil da Londra ya alisamamisken 4 ayda Turkiye ye hemencecik alismis olduk. Bu sure zarfinda anladik ki gene Turkiye gibisi yok.

Inanin suan Londra daki arkadaslarla konusunca goruyorum ki o havalar yok mu o havalar, herkesi depresyona sokan o hic gozukmeyen gunesi (neden gunes batmayan ulke dediklerini anlamis oldum, hic dogmamasindanmis) hep karanlik gecen gunler sona erdi, bir onceki gun kar yagarken bir sonraki gun gunluk guneslik havayi gordum burda. Bosuna dememis sair beni bu havalar mahvetti diye. Gercekten o havalar var ya insanin icini yosun baglatir cinsten.

Gelelim mevzu bahise yani hamilelik surecime. Demislerdi ki Ingiltere de dogurup gelseydin ya cocuk vatandas olurdu, malesef bu yok, eger siz vatandas degilseniz Amerika daki gibi cocugunuz vatandas olmuyor, 10 sene yasadiktan sonra vatandas olmaya hak kazaniyor. Ikincisi inanin burda tlp cok cok cok ilerilerde. Adamlar hala mezureyle gobeginin ne kadar buyudugune bakiyor, el yordamiyla herseyin yolunda gidip gitmedigini takip ediyorlar orda, burda ise obstetrik doppler diye bisey var cocugun ic organlari dahi kontrol ediliyor ve hamilelik doneminde olmasa da sonrasinda alinmasi gereken onlemler konusunda bilgilendiriliyorsunuz.

Bizim 29. haftamiz doldu, pek bisi kalmadi kavusmaya. Ben bu arada feci derecede arastirmalar yapiyorum videolar izliyorum, kitaplar okuyorum, bebegim ne gibi sureclerden geciyor ben de ne gibi degisimler oluyor diye. Saplantili bir anne olmak istemiyorum, benim mukemmel olmadigim gibi onun da mukemmel olmayacagini simdiden kabullendim. Tabi ki en iyisi icin kastiricam ama sidik yaristirma muhabbetini cocuk yaristirma muhabbetine ceviren annelerden olmamaya calisicam. Kendi hayallerimi onun uzerine yikmamaya calisicam. Sadece tek cabam mutlu olmasi yonunde olacak. Umarim ona mutlu olabilecegi ve oyle buyuyebilecegi bir aile ortamini sunabiliriz.







Birazcik da bebek alisverisinden bahsedeyim. Insanlar cildirmis heryerde bebek magazasi fiyatlar cigirindan cikmis durumda. Belli bir kalitede olsun amma biraz da makul olsun diyen varsa onerilerimi paylasacagim ileriki postlarimda. Ileri de yorgunlugum artacagi icin simdiden alisverislerimi tamamlama derdindeyim, oyle cook da bisi almicam, evime yigip da sonra kullanilmamis esyalar ve kiyafetlerle gecsin istemiyorum zaman, israfa karsiyim her turlu. Az olsun oz olsun diyorum o mantikla hareket etmeye calisiyorum. Bakalim simdi boyle konusuyorum ama hormonlarim bana ilerde neler yaptirir hicbir fikrim yok :)))


Hiç yorum yok: