Anneye Dair

20 Nisan 2012 Cuma

Palazzo tarzi pantolonlar

Bu sene yeniden palazzo pantolonlar heryerde. 70 lerin havasi yeniden aramizda ve ben ozellikle bu pantolon turune bittim. Uzun bir aradan sonra ilk defa alisverise cikma firsatim oldu ve birde ne goreyim her yerde palazzolar :) En buyuk ozelligi hem kilolu hem zayif hem uzun hem kisa herkese cok yakismasi.. Olay sanirim bu pantolonlarda yuksek topuklularla giymek ama duz tabanla da uzun boylu bayanlara gayet yakistigi oluyor. yakistirmasini bilene :)

Simdi internetten arastirdigim ve sectigim  favoriler huzurlarinizda :)


Usttekini nerden buldugumu hatirlamiyorum ama alttaki Asos dan.
Bu da River Island dan.
ordek yumurtasi mavisi diye tabir edilen bir baska pantolon markasi da Paul Costelloe kaliteli bir marka ve urun oldugunu dusunuyorum (£35) . John lewis in web sitesinden bulabilir ilgilenenler.


Bu da Zara dan;
Sonuncusu da Cora pileli palazzo fiyati da hesapli £22. Benim favorilerim bunlar simdilik. Etek kadar bol olanlari sevmiyorum ben hatta kalcaya oturup sonra genisleyenler en sevdiklerim. Gecen yil hep salvar giymeye takmis biriydim sanirim bu sene salvarlara palazzolar da eklenecek. 

Hiç yorum yok: