Anneye Dair

25 Mayıs 2012 Cuma

Dolgu topuk ayakkabilar (Wedge sandals)

Cok yuksek topuklu ayakkabilar platformlar heryerde vitrinleri suslerken ben daha alcak dolgu topuklara yoneliyorum. Siz de benim gibi cok iyi degilseniz o kadar yuksek topuklu giymede veya hic kasmak istemiyorum diyorsaniz dolgu topuklari tavsiye ederim.  Ben cok satafatli tasli falan seylerden hoslanmam bakalim siz de sever misiniz benim begendiklerimi;

 Clarks dan Patience Ruby £49.99  Eminim rahattir ve palazzo pantolonlarinda salvarlarin altina da guzel olur hatta skinny jeans ile bile guzel olur diye dusunuyorum. Bunun bir de koyu kahvesi var


 Su ana kadar giyemedigim cok rahatsiz ayakkabilara yatirim yapmis oldugum icin bundan sonra hep giyebilecegim diyerekten ariyorum. Allah tan Amazon sayesinde giymedigim ayakabilari sattim tabi ama daha ucuza amann evde giyilmeden duracagina en azindan baskasinin ayakkabi dolabinda dursun dedim, giyip giymemek onlara kalmis :)

UGG den bir tane var soyle
Fiyati £123. 



bu sandalet Ash Roxy marka £139
Fly London marka bu sandaletler de £70, millet o kadar rahat diye yorum yazmislar ki websitelerine  goruntu olarak cok begenmesem de paylasayim dedim.

Benim ayaklar sorunlu ingilizlere gore 3 bize gore 36 kucuk 4 yani 37 de buyuk geliyor, her ayakkabinin da 3,5 numarasi uretilmedigi icin boyle bana acilir diyerek 36 numara aldigim ama acilmayan veya 37 aldigim icin acilan ve artik buyuk gelen ayakkabilardan cok cektim. O yuzden rahatlik once gelir bana artik ayakkabida, o kadar !! (Kime atar yapiyorsam ben de :))



Bir de sarki gelsin mi



Hiç yorum yok: