Anneye Dair

6 Haziran 2012 Çarşamba

Diamond Jubilee

herhalde bir ulkede yasayip da ancak bu kadar asosyal olunabilir diyorum kendime. Surda kralice 60. tahttaki yilini kutlasin yarim saatte gideyim izleyim yookkk, bu Royal Family nin etkinliklerine karsimiyim ne :)


bir kere ilk geldigim yil yeni yil kutlamalarini izlemeye gitmistim, saat 10 civari gittik, 12 de havai fisekleri izledik, ondan once bir arkadas tuvalete gitti ve onu kaybettik kalabalikta :)) sonra gosteri sona erdikten sonra hadi eve donelim merasimi cok cileliydi :(, herkes sarhos ve millete hosgorulu davranma zorunlulugu icine girmek pek bir cileliydi.. Otobuse binme fasli 2 yi eve gitme saat 4,30 u buldu.. 10 dakika havai fisek izleyecegiz diye saatlerce o sogukta, kalabalikta ugras durrr....

Ama ne yalan soyleyim bu sefer pisman oldum, hem gunduz vaktiydi hem de izleyeydim surda iki adim otesiydi diyesim geldi..


Hersey bir yana su trafik isigi cok hosuma gidiyor. At gecisi icin :)) Leyla ile Mecnun replikleri geliyor aklima atla ilgili :)) Royal Family gecis yaparken kullanilan yolda bu trafik isiklarini gormeniz mumkun.....




Hiç yorum yok: