Anneye Dair

13 Haziran 2012 Çarşamba

Today's motivation tool

Bugun beni canlandiran enerji dolduran muzik drowning pool dan geldi. Kendilerini universiteden beri pek dinlememistim. birden tear away diyesim geldi ve evde ziplamaya basladim. Uzerimdeki su negatiflikten kurtulmaya yetmese de bir nebze olsun yardimi oldu. Havalarin duzelmesini umarak gecen bir ayin ardindan sesleniyorum sana Londra isin artik da akalim su guzelim parklarina bahcelerine.
Aman isinmasanda tinnn bu hafta sonu Turkiye me gidiyorum. Havasi bunalticiymis,cok sicakmis, yollar cekilmezmis bu sicakta falanda filanda. Bes yildir ulkesinden ayri yasayan bir edayla diyorum ki insanin kendi memleketi gibisi yok. Elestirdigimiz cok sey var oraya dair, burda da takdir ettiklerimiz ama kendimizi ait hissedemiyoruz buraya hafiz...


Hiç yorum yok: