Anneye Dair

2 Ağustos 2012 Perşembe

Maxi etekler

Bu yaz ilk defa denedigim normalde hic sicak bakmadigim bir etek turuydu maxi etekler. Aslinda etek olayindan pek hoslanmam normalde, ben ya pantolon ya da elbise sevenlerdenim. Ama bir maxi pileli etek aldim Vero Moda dan ve o kadar sevdim ki iki uc hafta uniforma yaptim kendime.. Bu kadar rahat baska bir kiyafet tarzi yoktur herhalde.. Bir de insanin boyunu pek bir uzun gosteriyor :))
Bunlar da internette karsima cikanlar.

New Look dan £14.99 olan bu etek gayet hesapli.

Yine model olarak ona hayli benzeyen bu etek de New Look da ve sadece £6, bunlara Jersey stili etek deniliyor..



Asos dan bu etek de £34.99 biraz daha tuzlu digerlerine gore ama cok sevimli bir durusu var bence


Ve son olarak da River Island dan £26 olan bu etek benim etegime en cok benzeyen herhalde.. Bu senenin modasi olan onu kisa arkasi uzun etekler hiccc bana gore degil, ayrica bu tarz etekler salas bir gomlekle veya tisortle gayet guzel kombinleniyor.

Ben de oyle cafcaflar sikirlar falan olmaz, hani bazi tipler olurya ben sadelikten hoslaniyorum der deli gibi heryerden dekolteyi patlatir saclar olabildigince yapay durur, taki Allah ne verdiyse takilip saclarda postijlerle olabildigince manyaklasilir.. Sonra da karsina gecip ben sadelikten hoslaniyorum derler ya, iste onlar beni gorseler aman canim sende de hic hareket yok derler.. He walla bende de hic hareket yok ama bence olmayanlari var gibi gostermektense olanlarla mutlu olup stil sahibi olmak daha klas :)

Bu arada Turkiye ye donuse son bir kac ay kaldi, bakalim dusunceler her yanimi sarmis durumda umarim guzel bir hayat bizi karsilar Turkiye de..... Saglicakla ve sevgiyle canlar.....



Hiç yorum yok: