Anneye Dair

3 Ağustos 2012 Cuma

Olimpiyatlar vs bihaber ben!!

Dunyanin en cafcafli organizasyonlarindan biri yapila dursun hatta olimpik mesaleyi tasima islemi evimin yakinindan gecsin ben herzamanki gibi cool tavrimi takinip sallamadan takilirim, aman gorcem de nolcak derim iki gun gecer ve pisman olurum. Dibimde oldu etkinlikler de hicbirseyi goremedim diye vahlanirim. Yine ayni drama.. 5 yil oldu hala batinin iyi seylerinden biri olan planli olma huyunu alamadim hayatima. Gecen sene bu zamanlarda biletler £20 a satiliyordu ve ben bir sene onceden bilet alinir mi hic dedim ve haliyle almadim. Simdi kapanis icin ve birkac farkli aktivite icin bilet baktim en azindan birseyler gormus olayim dedim. Kapanis seromonisi biletler 3 cesit biri sadece £20 dedim bu super ama o da engelli kisiler icin ayrilmis biletmis, ondan sonraki en ucuz bilet!!!!! HAZIR OLUNNNNNN!!!!! £990 ve son olarak kalan ucuncu cesit biletin fiyati da YINEEE SIKI TUTUNUN YERLERINIZE UCUSA GECIYORUZZZZ!!! £1500......

Bu nedir ya...Kafayi siyirmis adamlar. Ben size kisaca ic yuzunu anlatayim olayin. Bazi etkinlikler icin yerler dolarken bazilari icin bos kalan yerlere gorevlileri ve askerleri oturtuyorlarmis. Ayrica yirmi milyon insan beklediler olimpiyatlara gecen sene baktilar olmayacak birkac ay kala 5 milyon dediler ve sadece 3 milyon insan gelmis. Bu kadar pahali bir kurla bu kadar ucuk bilet fiyatlariyla bos yerlerin olmasi cok normal. Ben de oturup anca BBC London ile TRT 3 arasinda kanal degistirir dururum....

Hiç yorum yok: