Anneye Dair

2 Ağustos 2012 Perşembe

Saglikli saclar icin

Dusundum de bircok insanin sac bakim seklini degistirmis ben, sizinle de paylasmak istedim bildiklerimi. Oncelikli olarak kullandiginiz sampuanin icindekiler bolumune bakin eger paraben diye birsey yaziyorsa o sampuanin son derece tehlikeli bir icerige sahip oldugunu unutmayin ve mumkunse onu direk cope atin. Cunku paraben kansorojen madde icerir o yuzden bu maddeyi barindirmayan sampuan arayisina gecin. Ben birkac organik sampuan denedim ve ardindan alisamadim bu organiklere ben de Johnsons Baby bebek sampuani aldim onun da uzerinde Paraben Free yani paraben icermez yaziyor.



Benim onerilerim oyle cok yorucu degiller ben biraz usengecim oyle uzun uzun ugrasamam hergun birseyle. O yuzden bir kutu sampuana iki cesit yag ekliyorum. Birincisi cam terebentin ikincisi de badem yagi...Bu tarifi bana sac dokulmesi sorunu ile gittigimde babamin bir aktar arkadasi vardi yillar once o onerdi ve ben hala ayni tarifi her yeni sampuan aldigimda uygularim.



Cam terebentin sac dokulmesine karsi etkili 2-3 damla yeterli damlatmak ama cok sivilastirir sampuani seyreltici ozelligi var o yuzden ipin ucunu kacirirsaniz bir kutu cok akiskan sampuaniniz olur o yuzden dikkatli olmanizi oneririm damla damla ekleyip calkalayip karari verebilirisiniz. Ayrica saclari kurutur bu icerik tek basina.


O yuzden herkesin bildigi gibi badem yagi saclari besleyici ozelligi ile meshurdur 2-3 damla da ondan eklenerek sonuca ulasirsiniz. Bu kadar basit bir yontem. Ihtiyaci olan denesin derim.....

Hiç yorum yok: