Anneye Dair

12 Mayıs 2012 Cumartesi

Her ne olursa olsun dis fircalamaktan vazgecmeyenler

Fazla evde oturmaktan bunala bunala yeni ugraslar bulma cabasi yurtdisinda da calisan dizi sitelerine yoneltti beni. cok sevdigim diziport artik yurt disinda calismiyor. Adminleri bilgilendirdim ama birkac ay once yakinda geri gelecek dedi ama malesef hala calismiyor. Neyse suan is gorur raporunu diziHD ye veriyorum kisitli yabanci dizi koleksiyonuna ragmen. Ama film izleyecek soyle tatlucana bir site henuz bulamadim.


Gelelim baslikla bu olayin baglantisina. Izledigim filmlerden ve dizilerden yola cikarak bu cikarimi yapabilme hakkini kendimde goruyorum. Her daim zor donem gecirenlerde dahil olmak uzere bu adamlar basrollerin muhakkak dislerini fircalamalarini istiyor :)) Evi tabiri caizse bok goturuyor, sabah kalkiyor yatak dosek toplamiyor, hayattan kusuyor, yuzunu yikamiyor, kalkar kalkmaz kola iciyor her turlu kotulugu vucuduna yapiyor ama zarari dislere vermiyor. Aksam yatma vakti olunca gidip disler ficalaniyor ya sinir oluyorum azizim :)) Abla hayattan kusmusun gece uyuya kal ne demege dis fircaliyon....

Ben hayatin iplerini gevseteceksem nerdeyse ilk baslarda dis fircalamamaya yer veriyorum hatta kastirsam da hatirlayamadigim zamanlar cok. Bu bir kultur meselesi sanirim. Kucukken anne baba ogretmemis dislerini fircala yavrum diye kontrol etmemis biz de arada fircalayanlar kervanindan olmusuz (tembelim deme de ana babaya at topu). Telefonumun hatirlatmasini kurucam en sonunda ya, olacagi bu. Bir disin kavugunu bile doldurmayacak bu yazinin da sonuna gelmis bulunuyoruz.

Bu arada parodontax candir ama Londra da bulunmuyor, sensodyne ler halt yesin parodontaxin yaninda.

Hiç yorum yok: