Anneye Dair

18 Mayıs 2012 Cuma

Yerlere Tukurenlerin Yuzune Tukurmek Istiyorum

Medeni olacaklar bir de. pehhhh, Yok ya nerdeeee? Oraya tutacak koymuslar ekmegi elle aliyor amca bir de donup bana bakiyor kinayacak miyim acaba diye... Londra Ingilizlerin vatani olmaktan cikmis afrikalilarin hindistanlilarin dogu avrupalilarin memleketi haline gelmis yetmemis bu milletler kendi kulturlerini empoze etmisler Ingilizlere. Ya da ne bileyim Ingilizler belki basindan beri boyleydi...

Buraya henuz teserrif etmemislere sesleniyorum yuksek medeniyet beklentilerinizi kisisel temizlik bazinda bir kenara birakin. Allahtan hergun banyo yapmayi ogrenmisler yoksa azicik sicak havada ahira donen metrolar kimbilir o zaman ne hale gelirdi.

Yerlere tukure tukure geziyorlar resmen, en cok yapanlarda boxerinin yarisi disarda pantolonuda kicinin altinda olan cogunlugu siyahi olan gencler yapiyor. Bir de dogu avrupalilar, en sonunda zenci bir kadini da gordum bugun tamam dedim bu igrenc huy zenci kadinlara da bulasmis. Tukurugunu yutmaktan aciz bu insanoglu igrencligini hic cekinmeden 100 kisilik bir ortamda yapabiliyor olmasi da cabasi. Turkiye de 3-5 tane kekoya tahammul edemezken burda normalden sayiyorlar bu durumu. Restorantin ortasinda siz yemeginizi yerken sesli burun silinmesi olayina giremiyorum bile. Bu arada bir belediye (Enfield) Subat 2012 de baslattigi bir uygulama ile yerlere tukurenlere £80 a kadar ceza verebiliyorlarmis. Bunun butun Londraya uygulanmasini temenni ediyorum. Efe oynar gibi yurumeyi birakasim var artik (yerdeki igrenc huzmenin uzerine basmamak icin gelistirilen yontem )

Hem burada yasayip hem de adamlarin memleketini karalamak ne kadar etik orasi da sorgulanir ama son bir tespiti de paylasmadan edemeyecegim. Su copun yaninda yerdekilerin ne oldugunu anladiniz mi


sakiz onlar, her yerdeler, sokaklar bu sakiz atiklari ile dolu ama enteresan bir sekilde kimseyi sakiz atarken gormedim (Caktirmadan atiyorlar demekki :)). Belediyeler  bunlari temizlemek icin dunyanin parasini harciyorlarmis. Bir cok islek caddede gunun buyuk bir cogunlugu cop posetlerini degistiren ve etrafi supuren temizlik gorevlileri var ama sakiz durumuna cozum getirememisler. Guardian da falan haber olmus okudum da kampanyalar baslatilmis sokaklarin arindirilmasi icin.

Gozunu seveyim memleketimin edasinda gurbetci repliklerime baslamadan once belirtmeliyim ki bu post mide bulandirdi. Azicik guzellik katasim var ama feci hava kosullari bir turlu kendini gostermeyen gunes, surekli ha yagdi ha yagacak havasi pek izin vermiyor guluslere. Yine de kucucuk bir heyecan kapladi icimi haziranin 10 unda gidecegim Micheal Jackson esintili Thriller muzikali icin. Umarim o zamana kadar yaz gelir...

Pek sevilesi ve dinlenesi bir sarki (strongly recommended :))




Hiç yorum yok: