13 Nisan 2012 Cuma

Ingiltere ye ilk geldigimde beni sasirtanlar, volume 1 :))

Belki daha once bir yurtdisi tecrubem olmadigi icin (Pazarkule ve Kapikule sinir kapilarindan tarafsiz bolgeye 10 metre gecip gelmelerimiz haric :))) uzun hikaye neyse ilk geldigimde bircok sey enteresan gelmisti. Bu yaklasik 5 yil oncesine tekabul ediyor. Tabi simdi de Turkiye ye gittigimde bazi seyler enteresan geliyor cunku iki ulkeyi birden istesenizde takip edemiyorsunuz. Ben de buraya gelmeyi dusunenler veya gelenler veya ne bileyim merak edenler icin bu postada karar kildim. Simdi madde madde geliyor;

1) Bircok insanin evinde yemek pisirmemesi cok enteresan gelmisti. Bir restorant kulturu var akillara ziyanlik :)) Tamam yemege cikarsin da her aksam mi yaw. Tabi bunda uuuuuuppuzun tirnakli ablalarinda katkisi var tabi. Nasil mi?
Iste boyle ve bu normal kabul goren bir tirnak boyu hatta ablaya yakismis bile diyebilirim :)) Ben hicbir sekilde kullanamam o ayri. Tabi cogunda temizlik yap veya yemek pisir olayi gelismedigi icin cok sorun degil. peki ya buna ne diyeceksiniz

Gercekten bunu da gordum yani var boyle tipler gercekten cadi gibi etrafta geziyorlar. Tabi bu ablalardan bir attraksiyon beklenemez kisisel bakim disinda
 Tabi bu hazir yemek ve restorant olayinin hizli gelismesi icin sadece bir ara neden, muhtemelen insanlarin aylik degilde calistiklari kadar saat uzerinden maas almasi biraz daha zamanla yarisir yapmis durumu ve  ortaya bu cikmis
Bu gordukleriniz sadece hint yemekleri bolumu bunlarin italyan meksika falan filan diye devam eden bir suru cesidi var ustune ustluk corbasina kadar.Dahasi da var ne mi?



Gordugunuz gibi salatalar kesilmis dogranmis ve yikanmis tek yapmaniz gereken posetinden cikarip direk yemeye hazir. Ilk bana cok garip gelmisti bu kadar da usengeclik olmaz demistim ama sonradan baktim hem cok lezzetli hem de icinde hicbir katki maddesi yok o kadar hizli tukeniyor ki surekli raflar yenileniyor zaten ayrica her urunun uzerinde son kullanma tarihi var haliyle o sure dolar dolmaz raflardan aliniyor veya raf omru azalan urunler indirime giriyor yani yarin suresi dolacaksa ve sen bugun salata yiyeceksen ucuzundan alabilirsin.
Dahasi da var;
Nari bile sizin yerinize ayikliyorlar :)) veya cesit cesit meyve yemek isterseniz buyrun onun icinde alternatif var;


Gordugunuz gibi gayet dogranmis ayiklanmis yemeye hazir. Iste bir beni sasirtanlar bolumunun sonuna geldik. Beni takip etmeye devam edin ki tecrubelerimi sizinle paylasayim :))

Hiç yorum yok: