Anneye Dair

28 Nisan 2012 Cumartesi

Velodrome mu? o da ne ya !

Cumhurbaskanligi bisiklet turu 2012 i izliyoruz. Bisiklet kullanmayi pek bir severim amma velakin sessiz sakin traifige kapali yollar olacak bana, yoksa cok rahat herkesin bisikletle ise gidip geldigi bildigin ulasim araci olarak kullanilan ve hatta Central London da her 100 metrede bir kiralamak icin duran Barclays bisikletleri olmasina ragmen Londra da bile olmuyor. Anca parklara gidip orada bisiklet surmeliyim. Allahtan koca semt kadar parklari var da sorun olmuyor.

Ben bir araba gordugumde bisiklet surerken stres oluyorum.  Isaret vermeyi ve butun yol onceliklerini ogrenmeme ragmen burda da taksicilere guven olmuyor ve bir keresinde ben yol verdim bir taksiye o yol verdi derken ben stres oldum yolun ortasinda kaldim adam bir guzel saydirdi bana. Kucukkende boyleydim ben, araba gelince kacmak yerine gozlerimi kapar kalakalirdim yolun ortasinda. Birkeresinde bir tosba affetmedi bu durumu bir ay hastanede yattim. 

Herseye ragmen bisikletleri cok severim haliyle bu turnuvada ilgimizi cekti ama ne goreyim bisiklet surerken iciyorlar, cislerini yapiyorlar falan filan, poggghhh dedim ne acayipmis. Derken velodromedan bahsettiler, velodrome ne ya dedim bizimki basladi hani Nascar daki gibi pist oluyorya hafif egimli, ben Nascar ne dedim cevap oOOOOoooo, sana ta en bastan baslamak lazim dunya bir gaz ve toz bulutuydu :)



Velodrome kapali egimli yukardaki resimdeki gibi pistlere denirmis.
Bir de izlerken kenardan biri geliyor ve birinci oluyor bisiklet turnuvalarinda helikopterle ustten gosteriyorlar adamlar 3 kere gosterdi formanin renklerini tarif etti ve ben hep yanlis adami takip ediyorum cunku ayni formadan 4-5 kisi var. Ardindan ya hani o birinci olmadiki falan filan derken sessizlige vurdum kendimi oyle daha sofistike gorunucem sanirim :))

Hiç yorum yok: