Anneye Dair

13 Nisan 2012 Cuma

Ingiltereye ilk geldigimde beni sasirtanlar volume 2 :))

Beni sasirtanlar herkesi sasirtmayabilir dedim ya belki daha once baska yerleri gezmemekten kaynaklaniyor olabilir ama bana eglenceli geliyor bunlari paylasmak ve ayrica benim gibi bir suru insan var diye dusunuyorum. Gelelim moda ile ilgili olguya;

Tamam burasi yagmurlu bir ulke o yuzden ayni gunde gunes, yagmur, soguk, ruzgar dortlusunu fazlasi ile hissedebiliyorsunuz. Dahasi ve kotu griiiii bulutlu ve yagmurlu kisminin senenin 60% ini kapsamasi. Haliyle bu da insanlarin giyim kusamini cok etkiliyor. Kurklu birinin ayaginda sandalet gorme ihtimaliniz var veya siz atki bere, palto ve eldiven eslesmesinin icinde bile malum yerleriniz donarken karsi kaldirimdaki abinin kollari kivrilmis ince gomlekle gormek insana bir an nasilllll yaniii dedirtebiliyor. Bugunun tabiriyle bu neyin kafasi diye sorasiniz geliyor :))

Ayrica moda anlayisinin ozellikle ingilizlerde hic yerlesmemis oldugunu soyleyebilirim. Tabi bunu soylerken bazilarini kategorinin disina koyuyorum (Sarisin uzun boylu zayifcana olup fistik gibi giyinip kadin erkek herkesin hayranlikla baktiklari :)) evet tamam bizde ne uzun boy ne de sarisin cok olmadigindan bu insanlar bizim gozumuze pek bir guzel gorunuyor. Ama bir de obezite sorunuyla karsi karsiya olup da bunu inkar edercesine giyinenler. Ayrica ne giydigimin ne onemi var tarzinda takilanlar. Neyse konudan sapmayalim.

Demek istedigim zevksiz giyim ile ilgili fotograflar yukleyecegim ama suan bazi bolgeler var Bricklane gibi veya Camden Town gibi farkli zevklerin oldugu yerlerden bahsetmek istiyorum. Aslinda Camden Town u cok severim. Onlarin moda anlayisi bayagi bir cilginca nasil mi?



Ilk buraya gittigimde itiraf etmeliyim ki cok korkmustum tiplerden :) Ama gecen yil bir sure ben de stand actim birkac birsey sattim burda ve o kadar tatli insanlarla tanistim ki:) Tamam yasam seklimiz ve felsefemiz son derece farkli olabilir ama guzel olan kimse kimseyi sahip oldugu hicbir degerden dolayi elestirmiyor veya yargilamiyor. 

Tabi bu cogunluk degil gayet normal gorunen tipler ve insanlarda var Londra da:)) Ama bu insanlarla ilginc olan birsey soyleyeyim size bir arkadasim bu tiplerden birinin evine gittigini soylemisti ve ilginc olan evleri son derece derli toplu luksmus ona cok sasirmistim iste :)) Bildigin gothic abla evinin kadini cocuklarinin anasi imis :)) 

Magazalar a gelince;

kocaman koskocamanlar magazalar bir kac katli, butik cok yaygin degil ozellikle merkez kesimlerde ve magazalarda mayodan paltoya kadar ayakkabi semsiye bere yazlik kislik hepsi bir arada. Hatta ilaveten valiz, canta, cuzdan,  taki, corap, ic camasiri, pijama hatta bazilarinda yastik, yorgan vb. de mumkun. Ustteki resim tam bunun ornegi hersey ayni anda tek bir yerde. Bazen bir magazaya girip aksama kadar tek bir yerde takilabiliyorsunuz. Bayanlar ne dedigimi cok iyi biliyorsunuz :)))


Bu da beni taniyanlar bilir benim en begendigim magazadir. Butun marka urunlerin indirimlerinden yararlanabileceginiz gercek fiyati £160 olan bir designer pantolonu £15 a alabilmis bulunmaktayim bu magaza sayesinde. Nasil sevilmez ki degil mi :)))

Daha sonra burdaki indirim sezonlariyla ilgili ayrica bir yazi paylasacagim cunku inanin buna deger cilgin indirimler oluyor. Beni takip etmeye devam edin

Hiç yorum yok: