Anneye Dair

21 Nisan 2012 Cumartesi

Londra su siralar nasil dersen volume 2

Bunu diger basligin altina genel Londra fotolarimla paylasacaktim ama dedim ki Covent Garden ayrica anlatilmaya layik bir yer. Ozellikle gelince gidilmesi gereken klasiklesmis mekanlardan biri. Aslina bakarsaniz cok bir mimarisi veya dogasi oldugundan degil uyanik Ingilizler kendi yerlerini pazarlamayi cok iyi biliyorlar. yine de iyi olmus bu :) Haftasonu gidilmesi gereken bir yer cunku butun atraksiyonlar o vakit oluyor. Bir kac fotograf var onlarida aciklarim arada. Hadi bakem hosgeldiniz.
ortada bir yapi var icerde magazalar ve pazar gibim standlar var. el yapimi birseyler satiliyor.



Kravatlarin uzerine boyama yapmislar. genelde yabancilar ziyaret ettigi icin biraz pahali geldi bana £22 du fiyatlari kravatlarin ama orjinallerdi.

Bir orkestramiz vardi insanlar pubda iceceklerini icerken onlara muzik ziyafeti sunuyorlar ve ayni zamanda kendi albumlerini satiyorlar bu sekilde. 

Videolarini da cektim ne kadar ses geriden de gelse hissiyatini versin diye :) Gelmeyenler gelmis kadar olsunlar bu sekilde. Covent Garden bu kadardan ibaret degil tabiki. Her yerde bir gosteri var. Onlardan once birkac fotograf paylasalim






Bu mumlar pek bir hosuma gitti. biliyorum Turkiye de bunlardan var ama ben bu tarzlari ozellikle havucu hic gormemistim. Cicekliler de ayrica pek narince duruyor haksiz miyim:D

Kucaginda gercek sincap seven bu Chaplin'i de gosteri sirasini beklerken bir duvarin altinda buldum. Sarki soyluyordu kendi kendine facia bir sesle. Diyecektim senin konusmaman gerekiyor konseptine aykiri. boghhh di mi :D
Bu da gosterisini yapan biri. Ipler falan filan, tabiii yetenek sizsinizler gormus Turk olarak bu numaralari yemedik :). Kesmedi yani. 


Bunlarda klasik boyanip heykel gibi duran tipler. Sadece fotolarini cekip para vermedigim icin eminim bana gicik olmuslardir.
Iki tane daha sokak gosterisi paylasacagim. Bu birincisi uzak dogulu bir adam muzik yapiyordu. Bakiniz soyle

Bu da cok etkileyici olmasa da kisa tadinda bir gosteri idi. Buyrun bunu da izleyin ve Covent Garden i tanimis olun.
Bu arada videolar kucuk ve izlenmesi biraz yorucu. Kusura bakmayin ya da isterseniz hic bakmayin videolara olsun bitsin :)

Hiç yorum yok: